piątek, 2 maja 2014

Liebster Award!


Liebster Award


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnieniu. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.  


Zostałyśmy nominowane przez ArtisticSmile.


1. Jakie jest Twoje hobby?

Aleks; Hm, naprawdę nie lubię tego pytania. Jest jednym z niewielu na które po prostu nie umiem odpowiedzieć. Jestem typem osoby która bardzo szybko nudzi się danym zajęciem. Próbowałam znaleźć coś dla siebie, ale nie wyszło. Jedyne co robię bardzo często i z chęcią, jest pisanie, choć nie zawsze mi wychodzi, jest dla mnie ucieczką do własnego świata, podobnie jak i muzyka z którą nie umiem się rozstać.
Lodo; Głównie to mam tak samo jak Aleks. Ale z ogółu lubię jeździć na rowerach. Mam tak od zeszłego lata i tak sobie to polubiłam. Też kocham słuchać muzyki, ale nie umiem śpiewać ;-; Lubię pisać, posiadam blogi i jestem z nich dumna.

2. Twój ulubiony bohater z Twojego opowiadania? 

Aleks; Następne trudne pytanie. Dopiero zaczynamy kształcić naszych bohaterów, dlatego nie wiem którą postać mam wybrać. Nie wiem jeszcze jak potoczą się jej losy. Ale prawdopodobnie wybrałabym Caroline Forbes. Jest moją ulubioną kobiecą bohaterką TVD. I ta historia jest właśnie o niej.
Lodo; Zgadzam się z Aleks, że jeszcze zbytnio nie rozwinęłyśmy naszych bohaterów, ale różnię się tym, że moim ulubionym bohaterem jest Nik. Może Caro, ale TVD bardziej mnie zafascynowały jak doszedł Pierwotny Klaus.

3. Który bohater (z jakiegokolwiek serialu) najbardziej przypomina Ciebie?

Aleks; Hm, dość niedawno, na języku polskim, koleżanka powiedziała mi, że jej zdaniem bardzo przypominam Caroline Forbes, czyli Candice Accola. Nie wiem czy z wyglądu czy z charakteru. Podejrzewam, że bardziej z tego drugiego.
Lodo; hm... Elijah Mikaelson, bo dla niego liczy się jego rodzina i zawsze jest lojalny. Nigdy nie zostawił osoby na której mu zależy.

4. Ulubiona książka?

Aleks; Bez wątpienia Dary Anioła. Choć podobała mi się również trylogia "Drżenie" i "Czerwona Piramida".
Lodo; Tutaj długo się tutaj nie będę zastanawiać, bo już od razu mogę napisać, że to "Harry Potter i Zakon Feniksa"

5. Ulubiony film?

Aleks; Nie mam ulubionego filmu, przykro mi. Mam kilka ulubionych, ale nie umiem ich wymienić nie pomijając żadnego xDD
Lodo; Moim ulubionym filmem jest "Ósmoklasiści nie płaczą", bo kocham wyciskacze łez, oraz LOL, Niemożliwe

6. Ulubiona piosenka?

Aleks; Nie, przykro mi, nie umiem wybrać xD
Lodo; Och.. Jak dużo tu wymieniać.. Nie mam ulubionej

7. Jakie jest Twoje największe marzenie? 

Aleks; Hm, chyba tradycyjne. Znaleźć dobrą pracę, mieć wspaniałego męża i żyć szczęśliwie. Ale również chciałabym się rozwijać w pisaniu i językach obcych, o chciałabym jeszcze poznać parę osób osobiście.
Lodo; Wykształcić się na angielski

8. Gdzie chciałabyś mieszkać? 

Aleks; Od dziecka ciągnie mnie do dużych miast. Pierwszym miejscem gdzie chciałabym zamieszkać jest Nowy York. A drugim, Londyn.
Lodo; Wszyscy kochają Stany ;_; A ja bym chciała mieszkać w Ameryce Południowej, bo kocham tą strefę klimatyczną.

9. Twój kolor oczu?

Aleks; Niebieski! ;3
Lodo; Niebieski :o

10. Która pora roku najbardziej odpowiada Twojemu charakterowi? 

Aleks; Wydaje mi się, że wiosna. Raz jest ciepło, a raz zimno. Zupełnie jak ja. O, na przykład tegoroczna wiosna, nie da jej się ogarnąć, zupełnie jak mnie, nawet ja sama nie mogę. Eh, jestem trudną osobą xD
Lodo; Zima, nie wiem czemu, ale jak ktoś mówi "pory roku" to od razu mi się kojarzy z zimą.

11. Gdybyś miała możliwość bycia jedną postacią z jakiegokolwiek serialu, kim byś była?

Aleks; Oczywiście, że Caroline Forbes. Jest śliczna, mądra, tryskająca życiem. Ma pełno znajomych i nie da się jej nie lubić. Za to ją kocham <3
Lodo; Caroline Forbes, bo ona ma fajne życie, trochę skomplikowane, ale fajne XD



Blogi które nominujemy;
http://leonettablog16.blogspot.com/
http://leonietta.blogspot.com
http://aquasenshi.blogspot.com/
http://dieletta4ever.blogspot.com/
http://wampirzy-zamet.blogspot.com/
http://zburzone-mury.blogspot.com/
http://te-amo-violetta.blogspot.com/
http://leonetaaqq.blogspot.com/
http://diego-y-vilu-na-zawsze.blogspot.com/
nie mam więcej.


Pytania;

1. Co wzbudza Twoją największą pasje?
2. Jaka jest Twoja wizja życia?
3. Jaki jest Twój ulubiony bohater filmowy/książkowy i dlaczego?
4. Twoja ulubiona pora dnia? 
5. Gdybyś miał/a możliwość spełnić jedno - realne - marzenie, tu i teraz, jakie ono było by?
6. Masz swoich ulubionych youtuberów, jak tak to jakich?
7. Gdybyś mógł/a zamienić się na jeden dzień ze sławną osobą, kogo byś wybrał/a?
8. Twoja ulubiona potrwa? 
9. Jakbyś opisał/a swój charakter? 
10. Książki vs filmy, dlaczego?
11. Najbardziej co Ci się podoba w swoim blogu, to..?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uszanuj naszą pracę i skomentuj. To dużo dla nas znaczy. I cieszymy się, że tutaj jesteś.

Obserwatorzy