środa, 16 kwietnia 2014

Prologue

Nowe miasto.
Nowy dom.
Nowa szkoła.
Nowe otoczenie.
Nowy bulion.
Nowy pamiętnik.
Nowa samotność.

Stare serce.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 Prolog zaisty, prawda?
Bardzo krótki, ale nic więcej w nim nie mogłam zrobić. 
No, więc mi się podoba, a moje działa, bardzo rzadko mi się podobają ;_;
A bloga o Caroline, zainspirował mnie 5 sezon TVD ;_;
W sumie wole bardziej Caroline, niż Elene, bo:
1. Udaje świętą, i wszystko się należy pięknej Elenie.
2. Wydaje mi się, że jest samolubna, bo myśli tylko o sobie.
3. Dwóch chłopaków kocham na raz. Problemy nastolatek xd
Dobra, bo zaraz notka dłuższa, od prologa. 
Mam nadzieję, że Wam się spodobał ;_; 
A było jeszcze pytanie czy będzie coś między Klausem i o co chodzi. 
Jest zakładka fabuła :D

7 komentarzy:

  1. Zamorduję ! ♥ Aww.. :3 Czekam na 1 rozdział ! ♥.♥ a co ile będziesz dodawać nowe rozdziały? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewiduje raz na tydzień, może zdarzy się szybciej, może rzadziej. No w końcu każdy ma życie no nie XD A dodam obok tekst kiedy będą dodawane posty i na ile procent wtedy. :)
      Dziękuje Ci za komentarze. :D czytam Twojego bloga! <3 Super jest <3

      Usuń
  2. Hejka :)
    No więc trafiłaś w tematykę jeżeli chodzi o mnie
    Kocham parę Klaroline
    Ogólnie kocham tą postać w TVD
    Mogę stwierdziż że jestem trochę psychiczna na punkcie tej pary
    Jeju nie mogę doczekać się 1 rozdziału <3
    Widzę, że poszukujesz osoby, która bedzię z tobą pisała :P
    Hmm zastanowię się. Chociaż nie jestem pewna czy dałabym radę prowadzić 2 blogi, chociaż kocham jak już pisałam tą parę i mogłabym się chociaż tu cieszyc się ich szczęściem bo za nim doczekam się kolejnej sceny w serialu to hohohooh pewno minie jeszcze trochę. Ale i tak się cieszę, ze w końcu się kochali.
    Dobra kończę, bo się rozgadałam.
    Oki to powodzenia Ci życzę w pisaniu i poszukiwaniu kogoś
    Aqua :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.O Aqua na moim blogu! *-* Dziękuje za komentarz! <3 Kocham twojego bloga, chociaż odkryłam go nie dawno! Jak się cieszę! Dziękuje, za życzenia i mam nadzieję, ze pierwszy rozdział Ci się spodoba!

      Usuń
  3. Hej! Mam nadzieję że rozdziały będą dwa razy na tydzień co? Kiedy nowy rozdział? Nie mogę się doczeeekać! :) Zapraszam do siebie, liczę na twój komentarz. CZYTASZ = KOMENTUJESZ :>
    Zapraszam, i pozdrawiam ^^

    http://you-are-the-sun-that-looks-in-my-soul.blogspot.com/
    http://this-kind-of-love-never-dies.blogspot.com/
    http://flare-of-love.blogpost.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze takiego prologu :)
    Jest to coś nowego, więc chętnie przeczytam rozdział.

    http://nathalie-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Wpadłam tu przez przypadek i tak postanowiłam coś przeczytać. Prolog baaardzo krótki, a myślałam że to ja tylko nie mogę nic napasać w tych prologach, ale ty mnie pobiłaś.
    Nooo krótko i treściwie więcjest OK.
    Powiem ci, że ja tez nie lubię Eleny ( ale na jej miejscu bym wybrała Damona ) .
    Caroline jest fajniejsza. I mam nadzieję że będzie tu cos o Klausie ( wiesz co mam na myśli. )
    No nic nie będę tyle gadać tylko lecę czytać dalej.
    Pozdrawiam
    Marzycielka

    Ps. A tak na marginesie mam nadzieję że się nie obrazisz..
    Zapraszam do siebie . mam dwa blogi:
    Romans współczesny ( prolog i pierwszy rozdział) : http://it-had-to-be-you-by-fallen.blogspot.com/

    I romans Fantasy ( 10 rozdziałów) : http://unfulfilled-dreams-of-a-fallen-angel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uszanuj naszą pracę i skomentuj. To dużo dla nas znaczy. I cieszymy się, że tutaj jesteś.

Obserwatorzy