sobota, 5 kwietnia 2014

Nowe pomysły.

Powracam z nowymi pomysłami. 
Może, nie do końca powracam, bo w końcu mam bloga o Lunie, ale spoko xd
W sumie to kocham Caroline i jej piękny charakter xd
Założyłam bloga, tylko o niej. 
Będę wątki o Bonnie i Elenie, ale bardziej o Bonnie. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zostaniecie ze mną dłużej. 
Historię widzę na około 50 rozdziałów :) 
Rozdziały będę dodawane około co 5 dni, może krócej. 
Ale czasami między 15-20 każdego miesiąca, może mnie nie być, ale to się rzadko zdarza :)
Historia powita was oczywiście prologiem, który dodam, jeśli tutaj będą jakiekolwiek komentarze ;c 
Myślę, że to tyle co miałam do powiedzenia. :D

Zapraszam do każdej zakładki :)

2 komentarze:

  1. Jeśli o Caroline, to będę odwiedzała. :D Życzę weny i pomysłów.
    Zapraszam:
    http://szukac-siebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no.. :D Już się nie mogę doczekać ! :3 Aww.. jaram się twoimi nowymi pomysłami ! <3 Mniej Elki i więcej Bon-bon ! <3 O gad.. kocham cię :D A zdradzisz mi czy w tym opowiadaniu może być jakieś napięcie między Barbie a Klausem? Hmm... ? :p Życzę ci weny, pomysłów, żeby się oczywiście się nie kończyły. A ja tutaj teraz siędzę i czekam na prolog ! <3

    OdpowiedzUsuń

Uszanuj naszą pracę i skomentuj. To dużo dla nas znaczy. I cieszymy się, że tutaj jesteś.

Obserwatorzy